DC Rebirth – Tydzień 50 (3.5.2017)

DC-Rebirth-Artwork

Aquaman #22

Personel bazy zmienia się w potwory, które atakują pozostałych. Mortimer mówi reszcie, że w potwora zmieniła się Arni, po czym sam przechodzi przemianę. Żołnierze marynarki zaczynają przegrywać, gdy nagle pojawiają się Arthur i Mera którzy nakazują im odwrót. Mera wyciąga z potworów wodę, co sprawia, że uciekają. Trwa narada. Okazuje się, że Mortimer przed przemianą zostawił uzbrojoną mini-bombę atomową i część zespołu chce zniszczyć portal do obcego świata, ale Mera nalega na to, żeby przemówić mu do rozsądku, by nie nadawał dalej sygnału. Mortimer jednak zablokował możliwość rozbrojenia ładunku i nie ma pewności, czy marines rozbroją ją przed detonacją. Mera próbuje namówić Arthura do znalezienia sposobu, który nie angażuje niszczenia. Potwory wracają, a Aquaman bierze walizkę z ładunkiem i nurkuje do oceanu. Pędzi za nim Mera, która domaga się odpowiedz – co Arthur zamierza zrobić? Ten odpowiada, że trzeba zablokować sygnał za wszelką cenę i nie ma czasu na ryzyko. Mera zauważa, że detonacja najprawdopodobniej zabije Arthura i dalej przekonuje go do porozmawiania z Tethys. Ten prosi ją, żeby uciekała. Potwory ponownie masakrują żołnierzy, gdy nagle pod wodą dochodzi do eksplozji, a potwory zmieniają się ponownie w ludzi. Aquaman i Mera przeżywają wybuch dzięki tej drugiej, która utworzyła wokół nich tarczę z wody. Później wieczorem Mera zarzuca narzeczonemu, że porzucił negocjację na rzecz siły, tak jak robią to mieszkańcy powierzchni. Podobnie jak powierzchniowcy zaatakowali Atlantydę bez zrozumienia, tak Arthur zniszczył Tethys. W tym samym czasie na Atlantydzie ktoś uwalnia Coruma Ratha – izolacjonistę, który wcześniej próbował skłócić Atlantydę i powierzchnię.

Batman #22

Zeszyt rozpoczyna się w momencie w którym kończyła się poprzednia część „The Button”. Barry i Bruce lądują w batjaskini z Flashpoint, gdzie spotykają Thomasa Wayne’a – ojca Bruce’a i tamtejszego Batmana. Po wydarzeniach z „Flashpoint” zmieniona rzeczywistość nie przestała istnieć, ktoś utrzymywał jej istnienie. Aquaman i Wonder Woman dalej kontynuowali wojnę powodując kolejne zniszczenia i straty. W końcu zawarli rozejm i wysłali swoich zabójców, aby wchwytali Thomasa. Ten jednak przygotował się i rozłożył na terenie posiadłości ładunki wybuchowe którymi w razie ataku miał nie dopuścić do swojego pojmania. Gdy Thomas chce aktywować detonację zauważa Bruce’a i Barry’ego. Thomas rzuca się na Barry’ego zarzucając mu oszustwo. Barry tłumaczy, że linia czasu została naprawiona, a bohaterowie trafili tutaj podążając śladem Thawne’a. Bruce jest wycofany względem ojca, a Barry zabiera się za odbudowę Kosmicznej Bieżni, kiedy wojownicy Atlantydy i Nowej Themysciry wpadają do jaskini. Thomas chce sam przytrzymać napastników, ale Bruce wytrąca mu pistolet twierdząc, że wszyscy wyjdą z tej jaskini. Batmanowie z dwóch czasów, ojciec i syn, stają do walki ramię w ramię. Flash kończy odbudowę Bieżni w momencie, kiedy Bruce i Thomas zaczynają normalnie rozmawiać. Barry pogania ich, bo świat Flashpointa zaczyna się rozpadać, a Bieżnia nie będzie na nich czekała. Bruce mówi ojcu, że doczekał się syna, a sam Thomas jest dziadkiem i nalega na to, żeby ojciec poszedł z nimi. Ten jednak odpycha Bruce’a w stronę Barrego będącego na Bieżni i każe im się ratować. Prosi syna o to, by przestał być Batmanem i zaczął żyć i cieszyć się życiem. Bruce nalega, ale Bieżnia przenosi jego i Barry’ego dalej. Thomas niszczy detonator i przypomina sobie rozmowę, którą odbyli z Brucem gdy ten będąc dzieckiem wpadł do jaskini. Wayne’owie się nie poddają. Wayne’owie zawsze powstają z kolan. Świat Flashpointa znika. Bruce i Barry pędzą przez strumień czasu i dyskutują o tym co zobaczyli. Batman zauważa, że dziwna przypinka pojawiła się w jego jaskini, a jej ślad przywiódł ich do jego ojca chwilę przed tym, zanim tamten świat przestał istnieć. Barry twierdzi, że może ten, kto skradł im czas oraz poprzednie życia chce teraz uderzyć w Bruce’a. Nagle obok nich przebiega Reverse-Flash. Batman zauważa, że ten Thawne wciąż posiada przypinkę, więc jest to Thawne sprzed powrotu do jego jaskini. Barry prosi go, żeby się zatrzymał, bo w innym przypadku zginie. Ten odpowiada, że bohaterowie nie mają pojęcia o miejscach w których był, oraz wie, do kogo należy przypinka. I ten ktoś nigdy nie spotkał kogoś takiego jak Thawne.

Cyborg #12

Bliscy Cyborga są w niebezpieczeństwie. Osoba przetrzymująca ojca głównego bohatera nasyła mechaniczne zwierzęta, aby pozbawiły życia jednego z przyjaciół Victora. Całość zajścia ma miejsce podczas koncertu rockowego. Cyborg na czas dociera do miejsca potencjalnego ataku. Chwilę później dochodzi do ciężkiej walki pomiędzy członkiem Ligi Sprawiedliwych, a robotami o wyglądzie ogromnym zwierząt.

Deathstroke #18

Jericho oskarża swojego ojca, Slade’a o śmierć pewnej kobiety. Między ojcem, a synem, nawiązuje się krwawa walka. Rose stara się przeszkodzić bratu w wymierzeniu sprawiedliwości. Czy Deathstroke faktycznie jest niewinny zajścia morderstwa?

Green Arrow #22

Team Arrow prowadzi ewakuację w miejscach w których ostatnio doszło do katastrofy. Policja próbuje zaaresztować Green Arrowa, ale strażacy stają w jego obronie, akurat w momencie, kiedy Henry powiadamia go, że coś złego dzieje się w mieście. Okazuje sie że Eddie Fyers strzela karabinem snajperskim do samochodów jadących autostradą. Choć Green Arrow pokonuje Fyersa do walki włączają się inni ludzie Brodericka –  Brick i Cheshire, którzy rozprawiają się z Oliverem, zmuszając go do ucieczki. Podczas walki staje się jednak jasne, że zamachy mają tylko odwrócić uwagę od czegoś większego. Później okazuje się, że Seattle zostało opisane na liniach, którymi płynie tajemnicza starożytna energia z której można korzystać, a siedziba Queen Industries znajduje się dokładnie w samym środku pentagramu. Na grobie swojego ojca (który również był członkiem Dziewiątego Kręgu – tajemniczej złowrogiej organizacji) Oliver zastanawia się nad tym jak dziedzictwo jego ojca prezentuje się w świetle nowych dowodów. Black Canary próbuje go pocieszyć, ale ten tylko obwinia siebie za to, że Broderick przejął kontrolę w mieście. Odpycha od siebie Dinah. Henry kontaktuje się z byłymi członkami Team Arrow – Digglem i Arsenalem – prosząc ich o pomoc dla Olivera, gdy nagle ich kryjówka staje w płomieniach.

Green Lanterns #22

Simon i Jessica kontynuują przymusową podróż. Jessica każe pierścieniowi zatrzymać się mimo nalegań Simona, by tego nie robiła. Jessica zatrzymuje, zdając sobie sprawę, że została sama 1682 sektory od domu. Zaczyna panikować, gdy nagle z pomocą przychodzi jej Kyle Rayner, który zabiera Jessicę na Mogo, przelatując po drodze przez kilka planet. Na planecie Zielonych Latarni spotyka w końcu Simona, na którego z miejsca się rzuca, zszokowana nowymi odkryciami. Rozmawiając z Kilowogiem okazuje się, że Jessica nigdy nie przeszła szkolenia. Nagle ze stroju Jessici znika symbol Korpusu – nie ma szkolenia, nie ma Latarni. Jakiś czas później parę ziemskich Latarni odwiedza John Stewart – aktualny przywódca Korpusu. Zarządza on sparingi. Jessica Cruz i Guy Gardner oraz Simon Baz i Kyle Rayner

Harley Quinn #19

Czy Harley Quinn potrzebuje ratunku? W żadnym wypadku! Bohaterka dzielnie radzi sobie sama w najtrudniejszych sytuacjach. Hucznie opuszcza miejsce, w którym przetrzymywana była. Szybko dociera do sprawców, którzy zaryzykowali swoje życia, by uwięzić Quinn w pułapce. Jak przebiegnie ich spotkanie?

Justice League #20

Nieoczekiwania randka Barry’ego i Jessicy zostaje przerwana przez osobę potrafiącą manipulować czasem. Pętla czasowa kilkukrotnie przedstawia bieg wydarzeń, w którym Jessica zostaje uśmiercona. Barry’emu udaje się zapanować nad sytuacją. Posuwa się do czasu, w którym wraz z członkami Ligi Sprawiedliwych, starają się zapobiec biegu wydarzeń. Skutek jest odwrotny. Doprowadzają oni przypadkowo do śmierci tuzina osób. Wydarzenie na zawsze zmienia naukowca, który posuwa maszynę kontrolującą czas do ogromnej eksplozji.

Nightwing #20

Nadszedł czas na ostateczne rozprawienie się z Dr Simonem. Nim to nastąpi, Nightwing musi uporać się z szargającymi, wewnętrznymi emocjami. Bohater czuje się przytłoczony widokiem „martwego” Damiana na stole. Jak się okazuje, Robin został odurzony. Informacja pomaga Dickowi wrócić do normalnego stanu i rozprawienie się z przeciwnikiem raz na dobre.

Superman #22

Zmartwiona Lois opuszcza domostwo. Reporterka wyrusza w poszukiwania swojego męża i syna. Dociera do sąsiedztwa, w którym zostali uwięzieni bohaterowie. Z braku informacji, wyrusza do kolejnej, potencjalnej lokalizacji. Odkrywa tam przerażające fakty. Są obserwowani przez nieznaną osobę, która zna ich sekret. Niedługo po tym zostaje zaatakowana przez lokalnych mieszkańców. Na miejscu otrzymuje pomoc ze strony automatycznie sterowanego batmobile. Tymczasem Superman dociera do miejsca przetrzymywania Batmana, Robina, Superboya i reszty bohaterów. Sytuacja jest bardzo zła!

Injustice 2

01 (1)

Bruce zaczyna powracać do zdrowia. Otrzymuje wiadomość od zmarłego Luthora, który pośmiertnie przekazuje cały swój dorobek finansowy. Połamanego Bruce’a odwiedzają Dinah i Olivier Queen. Radosne spotkanie kończy się nieoczekiwanymi zaręczynami. Propozycja wychodzi ze strony Dinah, która.. oświadcza się swojemu wybrankowi! Radosna chwila zostaje zakłócona. Ktoś przeprowadza atak na więzienie, pozbawiająć go energi. Wyłączone zostają bariery ochronne wszystkich cel. Również w celi Supermana!

Bane Conquest #1

01

Bane imperatorem przestępczego świata? Pogromca Nietoperza wyrusza w świat z własną misją. Chce stworzyć własne imperium przestępcze. Rozpoczyna od namierza poszczególnych gangsterów i ich zdejmowania. Przygoda zaczyna się na przejęciu łodzi z najemnikami na międzynarodowych wodach. Dalsze poszlaki kierują Bane’a do grupy, która zastawiła na niego pułapkę. Czy uda mu się z niej wyjść cało i zdrów?