Jak wyglądałby „Dream Team” Tytanów?

Tytani (drużyna zwana w oryginale „Titans”, nie mylić z „Teen Titans” – Młodymi/Nastoletnimi Tytanami) w „Odrodzeniu” nie są typową drużyną superbohaterów. Złożony w większości z byłych pomocników wielkich herosów zespół powstał w zupełnie inny sposób niż pozostałe tego typu organizacje. Liga Sprawiedliwości powstała z rozsądku, by zapewnić Ziemi ochronę w przypadku wielkich zagrożeń. Podobnie Amerykańska Liga Sprawiedliwości założona przez Batmana. Nastoletni Tytani (obecni) zaczęli funkcjonować po tym jak Robin (Damian Wayne) pojmał obdarzonych mocami młodych bohaterów i przekonał ich do tego, że aby sprawnie działać potrzebują siebie na wzajem. Oddział Samobójców to skazańcy pod rozkazami Amandy Waller. Nawet Korpus Zielonych Latarni poszerza się przez werbunek. A Tytani?

Tytani to przede wszystkim grupa przyjaciół, która działa razem nie tylko po to żeby nieść pomoc, ale po to by być razem. Oczywiście nie jest tak, że reszta herosów jest sobie obojętna. Takie przyjaźnie jak Batman i Superman oraz Green Lantern i Flash są ikoniczne, a Atom i (kiedyś Killer) Frost czy Killer Croc i Enchantress przerodził się nawet w związki. Jednak to w grupie Tytanów każda z postaci byłaby  w stanie oddać życie za kogokolwiek z reszty a postacie te traktują się bardziej jak rodzina. Nie jest jednak tak że Tytani siedzą przy ognisku śpiewając piosenki i grillując pianki. Dick, Wally, Donna, Roy, Garth, Lilith i Karen (która dołączyła później) bardzo często toczą wewnętrzne konflikty, a ich znajomości nierzadko usłane są problemami, a nawet kłótniami miłosnymi, jednak można odnieść wrażenie, że każdy spór tylko zbliża ich do siebie.

Dlatego zaryzykuję stwierdzenie że ta inkarnacja zespołu jest najlepszą wersją Titans/Teen Titans z jaką mieliśmy do czynienia do tej pory. Nie oznacza to jednak że jest ona idealna i w tym właśnie tekście chciałbym przedstawić Wam jakich bohaterów ja będąc odpowiedzialny za serię powołałbym do drużyny oraz przedstawię dlaczego zdecydowałbym się na takie wybory.

Nightwing (Dick Grayson)

Nightwing

Urodził się w rodzinie cyrkowych akrobatów. Cyrk Haly’ego w którym występowała jego rodzina miał pewien mroczny sekret – od pokoleń szkolił Szpony, zabójców Trybunału Sów. Dick został wybrany na kolejnego Szpona. Kiedy miał 15 lat, jego rodzice zostali zamordowani przez gangstera Tony’ego Zucco, gdy cyrk w którym pracowali nie zgodził się na płacenie haraczu. Po tym wydarzeniu Dick opuścił Cyrk, uciekając tym samym losowi Szpona. Został przeniesiony do placówki opiekuńczej Wayne’a, w której jego radzenie sobie z sytuacją szło dość dobrze, jednak często wymykał się nocami, by samemu prowadzić śledztwo w sprawie śmierci rodziców. Bruce Wayne, Batman, miał Graysona na oku i często go odwiedzał, z jednej strony identyfikując się z nim, gdyż przeżył podobną tragedię, z drugiej wiedział o jego nocnych eskapadach. Batman pomógł mu odnaleźć zabójcę rodziców i przyjął go pod swoje skrzydła zarówno adoptując go, jak i zapewniając szkolenie w wyniku którego Dick został pierwszym Robinem. Starszy o kilka lat Dick po kłótni ze swoim przybranym ojcem postanowił opuścić Gotham i poszukać swojej własnej drogi, by w końcu w przybrać pseudonim Nightwinga. Ostatecznie pogodził się ze swoim adoptowanym ojcem, jednak nie wrócił do Gotham, osiadając w mieście Blüdhaven. Posiada zdecydowanie najdłuższy „bohaterski” staż ze wszystkich Tytanów, a w swojej karierze zarówno kilka razy zastępował Batmana (dołączając również do Ligi Sprawiedliwości), jak i przez krótki okres czasu był szpiegiem w organizacji zwanej Spyral.

Wyszkolony przez jednego z najlepszych wojowników, detektywów w swoim świecie Nightwing zna szeroki wachlarz technik użytecznych w walce, z dodatkiem niestosowanej przez Batmana akrobatyki wyćwiczonej przez lata pracy w cyrku. Dodatkowo podczas służby w Spyral dopracował do perfekcji sztukę kamuflażu, szpiegostwa, czy też uwodzenia.

Chociaż pozbawiony mocy to jego rozległa wiedza, „wtyki” i doświadczenie tworzą z niego najlepszego przywódcę jakiego Tytani mogliby sobie wymarzyć. Drużyna składa się z kilku bohaterów próbujących wyjść z cienia swoich mentorów i odnaleźć swoje miejsce w świecie, więc nikt inny jak Nightwing byłby w stanie ich zrozumieć.

Flash (Wally West)

The Flash

Syn Rudy’ego i Mary Westów, bratanek Iris West, partnerki Barryego Allena/Flasha, i największy fan Szkarłatnego Sprintera. Założyciel fanklubu Flasha w swojej szkole w Blue Valley. Rodzice Wally’ego (którzy zbytnio nie interesowali się dzieckiem) postanowili wysłać go na wakacje do Iris, mieszkającej w Central City. Tam Barry i Iris postanowili spełnić marzenie chłopca i zaaranżowali mu spotkanie z Flashem (którym oczywiście był Barry). Podczas tego spotkania wydarzył się wypadek podobny do tego, który spotkał Allena, a Wally podobnie jak on, również otrzymał moce Speed Force i zaczął pomagać Flashowi jako Kid Flash. Po jakimś czasie jego rodzice rozwiedli się, a on sam na stałe zamieszkał z Barrym i Iris. Kiedy podczas „Kryzysu na Nieskończonych Ziemiach” Barry poświęcił swoje życie, by ratować Ziemię, Wally postanowił z szacunku dla dziedzictwa swojego mentora samemu przejąć jego pseudonim, by Flash nigdy nie umarł. Po tych wydarzeniach był długoletnim członkiem Ligi Sprawiedliwości. Po powrocie do życia swojego nauczyciela, Wally zachował swój strój oraz pseudonim, a świat miał od tej pory dwóch Flashów. Wally jest centralną postacią w „DC Rebirth”

Wally jest wyjątkowym speedsterem. Jako jedyny speedster nie czerpie mocy ze Speed Force, ale jest nią stale zasilany, co powoduje, że (w odróżnieniu od pozostałych) nie ma możliwości odcięcia go od jego mocy. Powoduje to również, że jest najszybszym speedsterem w historii, a równocześnie jednym z najpotężniejszych metaludzi na Ziemi. Jest w stanie osiągnąć prędkość wyższą od światła i wedle woli wchodzić i wychodzić ze Speed Force. Jego szczytowym wyczynem jest wyniesienie pół miliona ludzi z północnokoreańskiego miasta Ch’ŏngjin, w którym nastąpiła eksplozja głowicy nuklearnej PO jej detonacji na 35 mil od miejsca wybuchu mając ok. .0001 mikrosekundy, co w przeliczeniu wskazuje na poruszanie się z prędkością 13 TRYLIONÓW (1 i 18 zer) prędkości światła. Prędkość daje mu również przyspieszone procesy myślowe, błyskawiczny refleks, możliwość generowania nadzwyczajnej siły, przechodzenie przez ściany, aero- i elektrokinezę (generowanie wiatru i elektryczności), latanie, spowolnione starzenie i przyspieszoną regenerację, możliwość podróży w czasie oraz pomiędzy wymiarami i wyjątkową zdolność dzielenia się swoją prędkością z innymi osobami i obiektami, ochraniając ich przy tym przed negatywnymi skutkami poruszania się z taką prędkością. Umiejętność ta nosi nazwę „Aury Speed Force”.

Wally jest sercem i duszą każdej drużyny do której należy, ale największa przyjaźń (oczywiście poza tej z Barrym) łączy go właśnie z Dickiem Graysonem / Nightwingiem, który podobnie jak on wyszedł z cienia swojego mentora, prześcigając go w wielu dziedzinach. Oczywiście jego moce także są nieocenione dla zespołu, bo Wally często jest tą postacią, która zdolna jest do niemożliwego. W tym składzie widziałbym go przede wszystkim jako kogoś zdolnego do największego poświęcenia o ile jego przyjaciele potrzebują pomocy.

Donna Troy

Donna Troy

Postać, której origin poddawany jest ciągłym zmianom, dlatego trzymajmy się aktualnej wersji wydarzeń. Donna została ulepiona z magicznej gliny przez amazońską wiedźmę Derinoe, która po śmierci królowej Hippolyty (te dwie były kiedyś kochankami, jednak poprzysięgła Hippolycie zemstę po tym jak ta zdradziła ją z Zeusem) pragnęła posadzić na tronie Donnę zamiast Diany, jednak podstęp nie udał się. Wiedźma została zabita, a Donnie zostały zaszczepione nowe wspomnienia mówiące o tym, że młoda Troy została uratowana z pożaru przez Wonder Woman i przywieziona na Themyscirę, by zostać wychowana jak Amazonka. Po przejściu szkolenia opuściła wyspę udając się do „świata mężczyzn”.

Donna posiada atuty właściwe dla Amazonek. Jest wyjątkowo silna, zręczna i wytrzymała. Obdarzona jest mądrością Ateny oraz darem niestarzenia się i nie może umrzeć z przyczyn naturalnych, lecz można ją zabić. Jest też bardzo zdolną wojowniczką zarówno w walce wręcz, jak i w walce mieczem.

Jej szkolenie bojowe oraz nadludzka wytrzymałość czyni z Donny świetnego dowódcę polowego, zdolnego do zorientowania się w warunkach na jakich dzieje się bitwa oraz (razem z Nightwingiem) obmyślenia strategii, która przyniesie zwycięstwo. Donnę również można nazwać byłą wychowanką, jednak różnica polega na tym że Wonder Woman po tym jak spotkała Donnę kilka lat później, nie chciała mieć z nią nic wspólnego, przy okazji zachowując dystans, gdyż nie chciała przypominać zarówno sobie jak i jej prawdy o przeszłości Donny.  Ta z kolei nie rozumiała dlaczego jej idolka się od niej odwróciła. W drużynie znajduje się inny bohater o bardzo trudnych relacjach ze swoim byłym mentorem, co również sprawia że Donna dużo łatwiej odnalazłaby się w tym gronie. A bohaterem tym jest…

Arsenal (Roy Harper)

Arsenal

Roy został adoptowany przez człowieka zwanego Big Bow, który był Indianinem mieszkającym na terenie rezerwatu, a przy okazji drobnym złodziejaszkiem. Często popadał w kłopoty z prawem, ale z racji iż przestępstwa działy się na terenie rezerwatu, zawsze udawało mu się jakoś wykręcić. Big Bow uczył też Roya posługiwania się łukiem. Pewnego razu jeden z policjantów zamordował Big Bowa, wrabiając w to przy okazji Harpera, który musiał salwować się ucieczką, która zaprowadziła go do Seattle, gdzie jego droga przecięła się z Green Arrowem. Ten zauważył w chłopaku coś, co sprawiło że przyjął go pod swoje skrzydła, a ten zdecydował się na pseudonim Speedy. Roy zaprojektował pierwsze modele specjalnych strzał, których łucznicy używali w nietypowych sytuacjach ku początkowemu niezadowoleniu i frustracji mentora. Oliver został zmuszony wylać Roya, któremu w głowie było głównie imprezowanie, co doprowadziło do stoczenia się chłopaka, który nie przyjął tego łatwo i popadł w heroinę. Później Speedy został namówiony do współpracy przez Hrabiego Vertigo, jednak wspólnie z Oliverem powstrzymali łotra. Kiedy Green Arrow chciał przyjąć go ponownie, ten odmówił, twierdząc, że teraz pora wytyczyć własny szlak i przyjął pseudonim Arsenal. Po śmierci Jasona Todda (z którym się przyjaźnił) ponownie popadł w alkoholizm, często narażając swoje życie. Próbował popełnić samobójstwo angażując się w walkę z Killer Crociem, jednak ten wyczuł zamiary Arsenala i odwiódł go od narażania swojego życia.

Roy jest przede wszystkim łucznikiem, który mimo nałogów takich jak alkohol i heroina potrafił zachować świetną formę fizyczną. Jest do tego zdolnym wojownikiem, i nie waha się używać łuku w walce wręcz. Do tego zna się na inżynierii i wytwarzaniu najróżniejszych akcesoriów przydatnych podczas walki.

Arsenal jest kolejnym z bohaterów, którzy w pewien sposób noszą na sobie znamię dziedzictwa swoich mentorów, jednak w przypadku Arsenala, jest to dziedzictwo, którego ten raczej wolałby się pozbyć. O ile Nightwing pogodził się z Batmanem po względnie krótkim czasie, tak Arsenal nigdy tak do końca nie zakopał topora wojennego z Green Arrowem, mimo iż całkiem niedawno działali nawet ramię w ramię. Jego zdolności inżynieryjne oraz często nieszablonowe podejście do walki czyni z niego bardzo zdolnego członka zespołu, służącego za swego rodzaju „dziką kartę”, a wpływ przyjaciół jest dla Roya kluczowy w pokonywaniu nałogów, z którymi miał styczność w przeszłości.

Tempest (Garth)

Tempest

Wychowanek Aquamana, który po tym jak Mister Twister sprawił, że cały świat zapomniał o istnieniu Teen Titans, postanowił odnaleźć swoje miejsce w świecie dołączając do kasty Atlantydzkich czarnoksiężników. Tam pozmał inną zdolną uczennicę, Syrę, do której szybko poczuł coś więcej. Niestety, podczas przygotowywania jednego z zaklęć Garth pomylił się, co kosztowało Syrę życie. Wściekły na samego siebie oraz swojego mentora, Loke’a, który zbyt naciskał na ich trening opuścił szkołę i wyrzekł się magii. Dołączył do Dryftu, atlantydzkiego wojskowego oddziału do zadań specjalnych. Kiedy władzę na Atlantydzie przejęła Siren udająca Merę, Garth razem ze swoimi ludźmi tropił Aquamana i nawet udało mu się nawiązać z nim walkę, jednak ich walka została przerwana. Po tych wydarzeniach Garth coraz bardziej kwestionować decyzję o zabiciu byłego króla. Kiedy spisek Siren wyszedł na jaw, Garth był pierwszym który był w stanie przyznać niewinność Aquamana, który postanowił zaufać Garthowi i powierzyć mu obowiązek bycia osobistym ochroniarzem Mery oraz (razem z Tulą i Murkiem) jednym z jego najbardziej zaufanych ludzi. Garth postanowił jednak opuścić Atlantydę, szukając na powierzchni swojego miejsca.

Tempest jest Atlantydem, co daje mu supersiłę, superwytrzymałość, superszybkość, przyspieszone leczenie, możliwość oddychania pod wodą i wyostrzone zmysły. Trening magiczny pozwala mu na generowanie pocisków energetycznych oraz pól siłowych, hydrokinezę, oraz możliwość magicznego dostępu do historii ludu Atlantydy. Jego czas spędzony w Dryfie zaowocował perfekcyjnym przygotowaniem bitewnym, zarówno jeśli chodzi o otwartą konfrontację, jak i działanie po cichu i sztukę tropienia.

Tempest jest już ostatnim na tej liście byłym pomagierem, jednak jego relacje z byłym mentorem są zupełnie inne niż pozostałej czwórki. Garth nie traktuje Aquamana jak ojca, przyjaciela, czy nauczyciela, ale przede wszystkim króla, któremu wierność zachował nawet wtedy, kiedy rada Atlantydy postanowiła odebrać mu władzę i przekazać w ręce Coruma Ratha. Choć stara się nie korzystać z magii czasami robi to ze względu na swojego króla, bądź swoich przyjaciół. Jego miejsce w drużynie to człowiek do zadań specjalnych – z jednej strony wyszkolony w Dryfcie szpieg i wojownik, z drugiej zdolny czarnoksiężnik naginający wodę i magiczne moce do pokonywania przeciwności.

Cyborg (Vic Stone)

Cyborg

Victor jest synem pracującego w S.T.A.R. Labs Silasa Stone’a i był gwiazdą futbolu amerykańskiego w swoim liceum. To wszystko zmieniło się podczas inwazji Darkseida na Ziemię, gdy Vic znalazł się w promieniu rażenia wybuchającego Father Boxa. Jego ojciec wykorzystał najnowsze technologie największych naukowców świata (zastrzyk z nanitów oraz metal Prometheum, wynalazki Dr. Magnusa, Anthonego Ivo, Ryana Choia oraz energia z Father Boxa) razem z pomocą T.O. Morrowa i Sarah Charles ratując synowi życie, zmieniając go w pół-robotycznego Cyborga. Dzięki jego dostępowi do planów Darkseida i możliwości zrozumienia języka Apokoliptańskiego udało się powstrzymać inwazję, a sam Cyborg został jednym z założycieli obecnej Ligi Sprawiedliwości.

Cybernetyczne wzmocnienia zapewniają mu niesamowitą wytrzymałość, supełsiłę, superszybkość, zdolność latania, różne rodzaje wizji, wzmocnione zmysły, możliwość komunikowania się z systemami komputerowymi, zmianę kształtu swojego ciała, teleportację do dowolnego miejsca w multiwersum, oraz generowanie różnego rodzaju ataków energetycznych.

Chociaż w rzeczywistości z którą mamy do czynienia po Flashpoint’cie Cyborg nie był członkiem Teen Titans, jest postacią klasycznie łączoną z tą drużyną, szczególnie dzięki New Teen Titans Marva Wolfmana i George’a Pereza. Cyborg choć jest powszechnie lubianą i szanowaną postacią w superbohaterskiej społeczności, cywile dalej podchodzą do niego z rezerwą, mimo iż szanują jego dokonania, co połączone z jego licznymi wątpliwościami odnośnie tego czy jeszcze jest człowiekiem, czy już maszyną skutecznie sprawia, że Vic czuje się jak outsider, a w drużynie tej są postacie, które są w stanie zrozumieć jego problemy z adaptacją do normalnego życia. Dodatkowo jego zdolności komunikacji z systemami komputerowymi są szczególnie przydatne w czasach powszechnej digitalizacji.

Starfire (Koriand’r)

Starfire

Kori jest tamarańską księżniczką, która zgodnie z hierarchią dziedziczenia tronu na Tamaranie miała przejąć władzę, po swoim ojcu, jednak szczęśliwe życie przerwali kosmici z rasy zwanej Citadel, działający dla Dominatorów, którzy zabili rodzinę Kori, z wyjątkiem jej siostry, Komand’r, i zniewolili rasę tamaran. Następnie wyznaczyli Komand’r na przywódczynię ich ludu, by zachować pozory legalnej władzy. Z obawy przed Kori, która mogłaby próbować przejąć władzę, Dominatorzy zmusili Komand’r do wygnania swojej siostry. Następnie Citadel pojmali Kori na swój statek, by przeprowadzać na niej bolesne eksperymenty, które przeżyła, motywowana gniewem i chęcią zemsty. Po latach tortur uciekła, podburzając współwięźniów do buntu. Jej podróż zaprowadziła ją na Ziemię. Stała się jedną z najważniejszych kobiet w życiu Nightwinga.

Posiada właściwe swojej rasie zdolności latania, supersiły, superwytrzymałości, możliwość egzystowania w próżni, generowania niszczących laserowych promieni oraz uczenia się obcych języków za pomocą kontaktu fizycznego (nie poprzez pocałunek, jak jest to często podawane).

Mimo trudnego życia, Starfire jest pełna empatii i chęci pomocy wobec każdego, kto tej pomocy potrzebuje, często będąc kompasem moralnym swojego zespołu, co łącząc z faktem iż w swojej karierze była też modelką, tworzy z niej najbardziej publicznie znaną i kochaną członkinię zespołu. Jej przepotężne moce i supersiła tworzą z niej podczas walki działo najcięższego kalibru, a Kori jest w stanie łatwo zdobyć przewagę podczas walki z kilkoma przeciwnikami.

Raven (Rachel Roth)

Raven

Raven to córka demona Trigona, który znany jest z podbijania i zmiany kolejnych wymiarów w rządzone przez demoniczne stworzenia krainy. Rachel jest w pewnym sensie wyjątkowa, bo mimo iż Trigon posiada liczne dzieci, Raven jest jego jedyną córką. Jej matka, Angela Roth, zwana też Arellą w młodości dołączyła do stanistycznego kultu oraz została uwiedziona i zgwałcona przez Trigona, który przyjął formę przystojnego mężczyzny. Kiedy Arella dowiedziała się, że jest w ciąży oraz kto jest ojcem uciekła do rajskiego wymiaru Azarath, który był niedostępny dla Trigona. Mnisi z Azarath nauczyli Raven kontroli nad jej mocami oraz trzymania w ryzach swojej demonicznej strony. Kiedy ostatecznie została odnaleziona przez swojego ojca, uciekła na Ziemię, by nie dopuścić do skrzywdzenia matki. Będąc na Ziemi Phantom Stranger kierowany wpływem Trigona doprowadził Raven do jej ojca, ten jednak zamiast zniewolić córkę, podarował jej pozycję królowej jego demonicznych armii, lecz dając jej wolną wolę w tym, czy chce przyjąć tą pozycję. Okazało się to tylko blefem, bo ojciec miał cały czas kontrolę nad córką, a Trigon skierował Raven na Ziemię, by zdobyła zaufanie Teen Titans Tima Drake’a.  W wyniku wspólnych podróży w czasie połączenie Raven z jej ojcem zostało zerwane, pozostawiając Rachel wolną od wpływu Trigona.

Raven jest empatką co pozwala jej na wyczuwanie co czują osoby w jej otoczeniu, ale również na negowanie tych emocji, co przekłada się na pomoc jej przyjaciołom z przeróżnymi traumami. Jej demoniczna część pozwala jej na korzystanie z telepatii (również czytanie w myślach) i telekinezy na komórkowym poziomie, jak również posiada zdolność podróżowanie w czasie i przestrzeni. Do tego doliczyć musimy umiejętność latania, korzystanie z użytecznej w walce mrocznej, demonicznej energii oraz szeroki wachlarz zaklęć.

Raven ma w drużynie dwojaką rolę. Z jednej strony jest odpowiedzią na wszelkie magiczne zagrożenia jakie Tytani mogą napotkać. Z drugiej, jej telepatia jest w stanie łączyć ze sobą członków drużyny, zdolnych do natychmiastowej, bezdźwiękowej komunikacji. Telepatia ta daje jej również możliwość przesłuchiwania przeciwników w sytuacjach, gdy część ich wspomnień jest ukryta, bądź Nightwing nie jest w stanie wydobyć z więźnia informacji. Raven przez swoje demoniczne pochodzenie czuje się niebezpieczna dla przyjaciół, jednak to oni są w stanie często złagodzić wpływ Trigona na Rachel.

Beast Boy (Garfield Logan)

Beast Boy

Garfield jest jednym z nastolatków z metagenem, którzy zostali uprowadzeni przez organizację N.O.W.H.E.R.E., która badała możliwość wzmocnienia, lub obudzenia mocy w młodych metaludziach. Jako jeden z najbardziej obiecujących rekrutów, Beast Boy został wcielony do grupy Ravagers, prywatnej armii N.O.W.H.E.R.E., której szeregi zasilali również Terra, Thunder, Lightning, Fairchild i Ridge. Ravagers uciekli a później na własną rękę zmierzyli się z Brotherem Blood, lecz sprowadzili na siebie uwagę N.O.W.H.E.R.E., którzy wysłali za Ravegers Warblade’a oraz Rose Wilson, córkę Deathstroke’a. Ci jednak nie poradzili sobie ze schwytaniem uciekinierów, a N.O.W.H.E.R.E. postanowiło zatrudnić zawodowca, samego Deathstroke’a, który pojmał wszystkich poza Beast Boyem, który ledwo przeżył starcie. Umierającego Garfielda odnalazła Raven, która działała w tym czasie dla swojego ojca i przywróciła go do pełni zdrowia. Po wspólnym zażegnaniu niebezpieczeństwa ze strony Psimona, Gar dołączył do Teen Titans.

Beast Boy dzięki swojemu połączeniu z „The Red”, siłą łączącą wszystkie żywe organizmy, posiada zdolność do przekształcania się w dowolne żywe stworzenie, dająca mu dostęp do szerokiego zestawu mocy, które jest w stanie sytuacyjnie wykorzystać.

Garfield chociaż często rzuca żartami i często wykorzystując swoją zdolność do zmiany kształtu tak na prawdę przez swój wygląd czuje się wyobcowany i ciężko mu odnaleźć swoje miejsce w społeczeństwie. Po wydarzeniach z „No Justice” stracił kontrolę nad swoimi mocami, co spowodowało, że teraz jego domyślną formą jest ogromnych rozmiarów pokryty futrem podobny do wilkołaka potwór. Spowodowało to, że ludzie zaczęli poważnie bać się Garfielda. Społeczność superbohaterów na ogół bardziej akceptuje wygląd konkretnych jednostek, co połączone z młodym wiekiem Gara oraz towarzystwem innych outsiderów takich jak Cyborg i Raven sprawia, że Beast Boy byłby w stanie odnaleźć swoje miejsce w świecie u boku tych Tytanów.