Teen Titans – Recenzja

Recenzja może zawierać spoilery

„Teen Titans jest przygodową grą akcji przygotowaną przez A2M, na zlecenie koncernu Majesco. Jak łatwo się domyślić gra pozwala nam wcielić się w tytułową grupę młodych superbohaterów. Tytuł został wprowadzony do sklepów na świecie 16 października 2005 roku, docelowo trafiając na konsole Sony Playstation 2, Gamecube, Gameboy Advance oraz Xbox.

Całość ,od założeń fabularnych po styl graficzny, powstała w oparciu o serial animowany, który w danym czasie można było śledzić na antenie Cartoon Network. Tak więc dostajemy tutaj możliwość pokierowania piątką klasycznych bohaterów (Robin, Starfire, Beast Boy, Raven oraz Cyborg) w trakcie ich walki z przestępczym półświatkiem.

Jak to zwykle bywa w tytułach tego typu, wspomniane wcześniej założenia fabularne nie są zbyt rozbudowane, ot kolejny raz tylko Młodzi Tytani są w stanie uratować zagrożone miasto clue. Całość zabawy stanowi oczywiście walka. Wrogów za każdym razem jest prawdziwe mrowie, więc mamy naprawdę całą masę okazji do testowania nowych kombosów, czy umiejętności specjalnych poszczególnych bohaterów. Te są charakterystyczne dla każdej postaci i doskonale znane, np.: transformacja Beast Boya w tyranozaura, czy goryla, itp. Nasze potyczki odbywają się na dość dużych arenach, po których możemy dość swobodnie się poruszać. Oczywiście, ówczesny sprzęt nie pozwalał na zwiększoną szczegółowość, ale i tak gra prezentuje się solidnie. Głównie za sprawą bardzo wiernego oddania kreski z serialu animowanego.

Na wielką pochwałę zasługuje fakt, iż twórcy dali możliwość grania ze znajomymi w trybie kooperacji, maksymalnie 4 osoby na podzielonym ekranie lub przeżycia solowej przygody z możliwością płynnej zmiany kierowanego przez nas bohatera, w dowolnym momencie!

Gra cieszy się w dalszym ciągu sporą popularnością, co raczej nie powinno dziwić. Mimo krótkiej kampanii, niestety dość monotonnych zadań oraz ograniczeń sprzętowych, tytuł sprawia sporo frajdy i nie zraża do siebie. Dzieło A2M absolutnie polecam.