„Superman #16” + „Wonder Woman #11”

Tie-iny do „Absolute Power” wypadają przyzwoicie. Epizod z Supermanem zagłębia się w zapomniane zakątki komiksowego świata DC, wprowadzając jednocześnie nowe elementy do uniwersum, które mogą zostać ciekawie wykorzystane. Interakcje między bohaterami oferują interesującą dynamikę i potencjał do rozwoju wielowątkowych opowieści, a próg beznadziejnego położenia jest odpowiednio odzwierciedlony. W przeciwieństwie do „Wonder Woman #11”, który skupia się na niewiele znaczącej akcji i pełni funkcję wypełniacza, w którym postacie nie mają możliwości wykorzystania potencjału (przeciwnie do wspomnianego „Batman/Superman. World’s Finest”).

Streszczenie „Superman #16”

Po postrzeleniu Supermana, Mister Terrific i Dr Mid Nite przeprowadzili na nim operację. Po powrocie do zdrowia, Clark założył swój stary, czarny strój, który pomaga magazynować energię słoneczną. Mercy uratowała Zatannę, która zaproponowała ryzykowny plan wykorzystania tzw. niebezpiecznej magii. Lois, wyposażona w zaawansowany technologiczny skafander, uratowała Luthora i jego córkę wraz z Jimmy’em i jego dziewczyną przed Peacemakerem, który przeszukiwał SuperCorp.

Streszczenie „Wonder Woman #11”

Wonder Woman, grając w pokera z użytkownikami magii, układała strategię działania przeciwko Waller. Podczas gry zostali zaatakowani przez jednego z robotów Amazo Amandy Waller, który odebrał każdemu umiejętności, stając się niezwykle potężny. Shazam i Mary Marvel znaleźli się w trudnej sytuacji, a Wonder Woman została przez robota pokonana.